Gosh!

Helt isolerad känner jag mig nu, ingen mobil IGEN, för dennya gick sönder,  då jag ENDAST haft den i 9dagar..

Sitter å skriver på tentan, inte mycket tid kvar, ska in imorn kl: 14.00! har knappt kunnat gjort något, först för att ja inte hade en startkabel till datan, sen när jag fixat en så funkar inte skärmen för den är för gammal. Jag får då låna Martins dator (tack tack tack!) men då funkar inte internet (där själva tentauppgiften ligger), Fan! Så jag sitter här sista dageN å skriver typ allt.. bra jobbat Angelica.

hade nu lite tråkigt, glömmer hela tiden bort vad jag ska göra på datan, så jag sökte på mitt namn å lika överaskad blev jag igen när ett foto dök upp som jag inte sett, gosh!

Jag och Amanda Nykänen

 


Kommentarer
Postat av: camilla

söt bild! hur kunde du lyckas med att förstöra mobilen efter bara 9 dgr? :o jag hoppas tentan går bra!

2010-01-14 @ 18:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0