Hemma igen!

Nu har jag varit i Åre och kommit hem igen, men från bloggen har jag vari borta läääänge. Min kära blogg får inte plats i mitt liv så mycket just nu haha! Men jag måste nu skriva om vår helt galna resa hem från Åre:
Jag, Emil å Rebecca gick av Östersund västra, istället för Östersund centrum. Vi springer ut på vägen å försöker lifta till stationen, INGEN stannar, så vi missar tågbytet till Stockholm. Nästa tåg skulle gå om 1 dygn. Rebecca ringer sin mor i Stockholm som ringer taxi i Östersund. Taxin var framme vid stationen på 1 min. Vi hoppar på Göteborgs tåget som skulle gå inom 7 min. Under tiden har jag ringt SJ som helt otroligt nog ombokar våra biljetter till det tåg vi sitter på. Vi dessutom får egen "hytt" att sitta i, Lyx! Sedan levde vi lyckliga hela tågresan hem.

RSS 2.0