Ogilla och Gilla

Bara för att jag börjat blogga igen så funkar inte internet så jag kan skriva.. Typiskt! Sitter iaf i skolan och just nu har jag lunch.

Det jag ville säga var att jag ser fram emot träningen ikväll, woho! Och jag Ogillar starkt ComHem (internet funkar inte!!) och jag Ogillar Csn(Förseing försening!!)

Nej nu ska jag plugga lite, snart ska jag ha redovisning.. :D


Hästar och my little ponys

På tal om hästar, i den nya låten (som även går på radio) "Bromance" låter det som typ små my little ponys som hoppar runt bland moln och bara har det sagolikt bra. Jag är dålig på musik, men det är en återkommande melodi som kommer lite då och då i låten. Första gången man hör det är direkt efter introt.



Bromance - Tim Berg








Min Ögonsten

Jag har ju inte ens skrivit att jag skaffat hund liksom! Men alla jag känner och de som läser bloggen vet ju att hon finns, men ändå, hon kom till mig den 16e februari och nu är hon snart 10 månader. Jag klippte henne igår så nu är hon inte så långhårig och hon fick en ful svans, annars är jag nöjd med resultatet :)



Ronja goes crazy


Back on track

Halloo!

Jag har länge velat börja skriva igen, men har aldrig orkat börja för jag vet inte vart jag ska börja..




Nu ska jag egentligen plugga, men kortfattat drar jag vad som hänt under bloggtorkan:

*Jag började spela fotboll på seriös nivå (enligt mig), div 3, i Ältas A-damlag, vi ligger 2a just nu med chans att gå upp (håll tummarna!)

*Jag hittade en lägenhet på Blocke, det var en 2a i andrahand, jag sa upp min gamla.

*Jag blev lurad på lägenheten, snubben bodde redan där i andrahand. Så ingen ny lägenhet, inga pengar och utflyttning från gamla lägenheten var ett måste.

*Jag letade som en galning på Blocket igen och hittade en ny mini 1a i Bandhagen där jag bor nu och Stortrivs i!


Det jag egentligen ville skriva innan jag egentligen skulle plugga var följande:

Jag gillar starkt min skola, speciellt en person på skolan som hjälpte mig med mycket av mitt skolarbete så jag är på rätt spår igen, så TACKSAM!

Jag ogillar personer som är egoistiska som inte tänker på andra och jag ogillar dem som inte gillar mig eller mina nära och kära.


Nu är det plugg wohoo! (tro det eller ej, men jag Menar det!) :D





RSS 2.0