Mucho Mucho

åh jag har verkligen inte hunnit skriva, usch usch haft så mycket att göra! Jag  var på turridningen i fredags. Kolla gärna in bloggen för fler bilder Basjkirturridning det var så kul och uppskattades av alla :D

 




Jag på Chestibor


Sen var vi på IKEA i veckan, shoppade gardiner, matbord, stolar, en stekpanna, en hylla till badrummet. Så fort kameran funkar ska jag fota hur fint det blev här hemma, trivs så bra! En extra mysgrej som ja rekomenderar som jag köpte är tindra vaniljljus OH vilken härlig doft och hemkänsla man får, alldeles lagom dos :)

Denna vecka har varit mycket, skola, inventering, skola igen och idag har ja varit på möte med banken (ska börja bostadspara) sen vikariera på skolan 11.45-15-00 på akvaria vattenmuseum (=asnajs!) och efter det jobba på sabis 16.00-19.30. Mycket på en gång, men ändå chillpass liksom, ska inte klaga när man får pengar :) 




RSS 2.0