Liten men stor

Vill bara säga att min kära lillasyster bloggar hon också, fast lite mer än jag med mina halvårsinlägg typ! Hon fyllde år igår och har blivit 13 år nu, tonåring my gosh! Det har hon säkert hört mycket. Tiden rusar iväg ovh det kändes som det inte var länge sen man själv var å gammal. Här är hennes blogg:
http://amandaagrandiin.blogg.se/

Puss på dig fina lillsis<3

Gammal men ung

Nu har jag blivit ett år äldre å inte känner jag mig vuxen eller stor för det, undrar vad man förväntar sig egentligen haha :p Men mer erfarenhet får man ju åtminstonde i sitt bagage :)
Nu på lördag är det fekke! Självklart ska det vara ett tema, vad vorde det annars för fest a la Angelique! Fjortis är det, för att få känna sig ung igen :D Här är ett roligt klipp, där man får se hur man är fjortis idag :)

RSS 2.0