Too much

Jag har varit så jäkla trött sista tiden sen ja har börjat jobba, tiden räcker inte riktigt till allt.. Skulle festa i helgen, men orkar verkligen inte, måste vila, ska spela match sen är det bara ta det lugnt på listan. Förra helgen jobbade jag totalt 19 tim, festade (btw kommer det nog bilder från den snart) och gick på bio, that's waaay too much för en helg måste ja säga.
Men partysugen blir man när man lyssnar på lady gaga, så jävla bra!

Allt på en gång!

Idag har ja hunnit med såå mycket! Gick upp tidigt för att stå i låång kö på vårdcentralen eftersom ja är med i riskgruppen å måste ta en spruta (skulle gort det tidigare men var osäker). Har ont i min arm, men ingen feber har jafått än iaf :) Eefter det var det hem, äta lunch å dra till skolan.

Efter skolan åkte jag direkt till jobbet (blev inringd pga många sjuka) Självklart tackar jag ja, gillar att jobba ;) Jobbade till stängning, sen fika ja hemma hos mormor (bor 5 min ifrån affären) å kom hem vid 23.

Juuste, har fixat place till min 20års fest! Boka in min födelsedag nu allihopa hihi! :D

Nu har ja precis blivit klar med min nyårsfest inbjudan som ska skickas på allas mail.


Noot

Party blev det icke, var hemma å kolla på film med Emil, till filmen hade vi julmust å juleskum, love it! Nu sitter ja uppe själv, kan inte sova av olika anledningar, en av dom är magknip :/ Men pojkvännen min sover som en stock hihi! Ska försöka sova snart, måste bara hitta en alvedon så det onda släpper :)


Party or not?

Jaa nu är det fredag, så skönt! Får se vad som händer ikväll, party står på menyn, men vart nu här är inte riktigt klart än.

Jag har börjat lyssna på den här låten, tycker den är jätte bra! Tror vissa skulle tycka den var konstig, men ja har lyssnat på den många ggr, gör man det så blir musik (inte all!) bra :)

 


Humor

Haha kul video! Ett gammalt "klassiskt" klipp på "charlie bit me" men med en musikvideo, just look! ;)

 


Lyckligare kan ingen vara

åååh jag är så glad! Av nästan ingen anledning, men första dagen på jobbet (igår) var riktigt kul, trivs med arbetskamraterna, alla verkar jätte snälla hittils :) Sen blev jag Otroligt glad igår när jag fick ROSOR av Emil på vår 1månads dag :) Jag har nog den underbaraste pojkvän man kan ha <3




Första dagen! :D

Första dagen på det nya jobbet idag! Jag börjar kl 11, är uppe i god tid, duktigt av mig! (fantastiskt för att vara mig haha!) Är nervös som bara den, drömde mardröm inatt (om ett annat jobb) som gick åt skogen, usch! Fick lite smått pani imorse..

Det är även en månad idag med min älskling! Vi ska ses efter jobbet :) <3

 


Tekken + jag = sant

åå violken helg det har varit, hur grym som helst! i fredags hade ja mysig hemmakväll med film tillsammasn med Emil. På lördagen var ja ute med Thirre å Therese, värsta barrundan blev det med totalt 4 stycken olika krogar , det är mycket för att vara jag på en enda kväll, brukar gå högst till 3 klubbar samma kväll haha!

Under denna vecka har jag gått å blivit beroende av tekken! Ett Ps2 spel som är väldigt kul och jag är riktigt duktig (för att ha spelat bara en vecka iaf) Fick veta att Filip ska köpa tekken 6 imorn!! Jag ska nog dit på onsdag å köra, askul ju!

 

massa nya karaktärer i tekken 6, wiiee!



Nu är det dags för fotbollsträning, Linda komemr snart å hämtar upp mig :)



Vad är värst?

Idag ska jag vaccinera mig mot svininfluensan. Vet inte riktigt vad jag tycker om att vaccinera sig, men mamma tycker verkligen att jag ska göra det eftersom jag tillhör riskgruppen. Kanske är bäst, I donno.




Det här vill ingen missa!

Idaaag har jag och Marléne börjat planera nyår, jag ska alldeles strax börja göra ett event på facebook så vi kan börja bjuda in folk. Wiiiee!! Men det gäller att bestämma sig fort, för inbetalningen måste ske senast den 30e november!! Vem vill missa årets roligaste fest?? Ingen tror jag :D Kommer bli gryyymt! ;)

Kolla in på FB allihopa! :D


Bilder från nyår 07/08







ps. 18 årsgräns gäller, kaaanske nåt undantag.. ds.


RSS 2.0