Tekken + jag = sant

åå violken helg det har varit, hur grym som helst! i fredags hade ja mysig hemmakväll med film tillsammasn med Emil. På lördagen var ja ute med Thirre å Therese, värsta barrundan blev det med totalt 4 stycken olika krogar , det är mycket för att vara jag på en enda kväll, brukar gå högst till 3 klubbar samma kväll haha!

Under denna vecka har jag gått å blivit beroende av tekken! Ett Ps2 spel som är väldigt kul och jag är riktigt duktig (för att ha spelat bara en vecka iaf) Fick veta att Filip ska köpa tekken 6 imorn!! Jag ska nog dit på onsdag å köra, askul ju!

 

massa nya karaktärer i tekken 6, wiiee!



Nu är det dags för fotbollsträning, Linda komemr snart å hämtar upp mig :)



Kommentarer
Postat av: Gmx

Galnaste spelet ever :D :D

2010-02-15 @ 22:11:42
URL: http://GmxMusic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0