Dan före dan före doppare dan

Igår var det en jätte trevlig julmiddag med några vänner hemma hos Bok, på Sturegatan där han numera bor. Hur fin lägenhet som helst och riktigt stor, nu kan Bok bli schtekare om han vill, fattas bara rosa skjorta å backslick hihi! skämt åsido, tack Bok för en jätte trevlig kväll och middag (och tack till din pappa som vågade ha oss tonåringar där) och tack allihopa för en mysig och rolig kväll! Inte ett tack till er som INTE höll upp dörrarna så vi fick vänta 29min på nästa tåg.. även om vi som var kvar, Emil, Bagera och jag (som blev det tredje hjulet på nåt konstigt sätt!), hade himla roligt på perrongen haha :)
Jag å Marléne på julmiddag (denna för 2 år sen hihi)

Imorgon är det Julafton! Det går inte att fatta! å det gr inte att fatta att jag inte köpt de två sista julklapparna än! dags att röra sig..
God Jul!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0